>

Servicedeskmedewerker ICT

Haal jij plezier en energie uit het vinden van IT oplossingen en het helpen van mensen? Dan is dit jouw kans!

In jouw functie als Servicedeskmedewerker zul je incidenten en requests op het gebied van ICT (die zowel telefonisch als via mail binnenkomen) oppakken, registreren, zelf oplossen of doorverwijzen. Targets behalen en werken met SLA’s zijn voor jou een uitdaging. Er is veel diversiteit in zowel het team waarmee je werkt, als in het aanbod van hulpvragen die binnenkomen, en dus ook in de ondersteuning die je kan bieden. Je bent een teamplayer maar kan ook goed zelfstandig werken. Hoe je erachter komt wat de beste manier van aanpakken is? Je zal naast het werk jezelf en jouw kennis blijven ontwikkelen. Dit doe je door het behalen van certificaten via ons E-learning platform. Daarbij word jij op jouw werkplek persoonlijk begeleid en ondersteund bij stappen in je carrière door een persoonlijke loopbaan begeleider.

Functie-wensen

  • Een MBO Niveau 3-4 ICT gerelateerd diploma
  • Minimaal een jaar (stage) ervaring
  • Communicatief sterk, empathisch, hulpvaardig, stressbestendig
  • Een flexibele en proactieve houding
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling

Wat bieden we jou?

  • Prima salaris
  • Goede thuiswerkmogelijkheden
  • Standaard 25 vakantiedagen
  • Goede pensioenregeling
  • Volop ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
  • Een gezellig en enthousiast netwerk van medewerkers
  • Veel vrijheid en ruimte voor nieuwe ideeën!

Hebben we je Interesse gewekt stuur dan je contacgegevens en C.V. naar vacatures@innovative.nl.

;